Contact & Leveringsvoorwaarden

Contact

Heeft u een vraag of opmerking of wilt u meer informatie over een van onze producten? Neem dan contact met ons op via een van de volgende mogelijkheden:

  • Mail: aagiftsinfo@gmail.com
  • Telefoon: 0031633772253 (ma t/m za 09.00-18.00)
  • Kom langs bij een van onze winkels
  • IBAN NR NL 15 RABO 0150 6829 80

         KvK-nummer:14037783

         Btw-identificatienummer: NL805251492B01

Verzenden & Retouren

  • Levertijd
  • Voorraad
  • Verzendkosten
  • Pakket traceren
  • Als u niet thuis bent
  • Herroepingsrecht
  • Garantie en defecten


Levertijd
Wij proberen uw bestelling altijd zo snel mogelijk na betaling te versturen. Als u op werkdagen voor 14:00 uur bestelt en betaalt, betekent dat u het product binnen 1 werkdag in huis hebt (in Nederland). Voor België en Duitsland 1 tot 2 werkdagen. Voorwaarde is natuurlijk wel dat het product op voorraad is en betaald is, of betaalwijze is ingevuld (bv.rembours). AABIKE vertrouwd haar pakketten toe aan vervoerder: DHL

Voorraad
Wij streven ernaar zoveel mogelijk producten uit eigen voorraad te kunnen leveren. Bij de producten in onze webwinkel vindt u de huidige voorraadstatus. Als een product niet voorradig is, wordt weergegeven wanneer het product wordt verwacht. 
Wilt u 100% zeker zijn of een bepaald artikel wel voorradig is, dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Vervoerder:
Bestellingen AABIKE worden met DHL verstuurd.

Verzendkosten Nederland :    
Paket Post     €6,95        Levering c.a  1 werkdag   na ontvangst Betaling.   
  
Verzendkosten België, Duitsland:    
Paket Post Belgie:  Tot 24 kilo €. 9,95

Paket Post Duitsland: Tot 24 Kilo €.14,95

De levertijd heeft betrekking op het aantal werkdagen nadat uw betaling is ontvangen en uw bestelling is verstuurd. Graag willen we benadrukken dat we afhankelijk zijn van onze vervoerder DHL.

Pakket traceren
Nadat uw bestelling is verzonden krijgt u een bevestigingsmail. In deze email vindt u een tracking code waarmee u uw bestelling online kunt volgen. U kunt uw bestelling real time volgen in uw persoonlijke account pagina. Deze status wordt iedere keer ververst op het moment dat uw bestelling een inscan station passeert.

Als u niet thuis bent
DHL zal 2 keer proberen om uw bestelling bij u af te leveren. Iedere keer als u niet thuis bent, zult u een briefje in uw brievenbus vinden met uw persoonlijke en unieke track&trace code. U kunt vervolgens beslissen of u het pakket nogmaals automatisch laat aanbieden of dat u een alternatief afleveradres wilt opgeven. Als u bijvoorbeeld weet dat u de volgende dag wel op uw werk aanwezig bent, dan kunt u het nummer op het briefje van de DHL bellen en overleggen waar u het pakket afgeleverd wenst te hebben. Dit is uiteraard kosteloos.

Herroepingsrecht: 14 kalenderdagen
AABIKE streeft naar een optimale klanttevredenheid, daarom bieden we onze klanten een herroepingsrecht van 14 dagen na aflevering van het product. Wij hanteren hierbij de richtlijnen van Webshop Keurmerk. Dit betekent dat u een zichttermijn heeft van 14 kalenderdagen waarbinnen u kunt besluiten dat u uw bestelling wilt terugsturen. Graag ontvangen wij een aankondiging van uw retourmelding per email. 

Houdt u er alstublieft rekening mee dat de waren compleet zijn en in een ongebruikte, onbeschadigde en opnieuw verkoopbare status verkeren.Retourbetaling geschiedt na controlle van de goederen  

Tekst Webshop Keurmerk. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.''

Hoe retourneert u
Binnen de retourperiode kunt u het product, compleet en in originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk), terugsturen zonder opgaaf van reden. U dient zelf de portokosten voor het terugsturen te betalen. Wanneer u artikelen wilt retourneren, kunt u eenvoudig een mailtje sturen naar  aagiftsinfo@gmail. com hierin s.v.p. uw ordernummer voor een snelle afwikkeling. Geef in uw bericht aan wat u wenst te retourneren en of u dit wenst te ruilen of te laten crediteren. Een kopie van deze e-mail kunt u vervolgens meesturen met de retourzending.

 
Garantie of Defecten
Ook in garantiegevallen of bij defecten staan wij voor u klaar. Bij een garantiegeval of defect adviseren we u eerst contact op te nemen met onze klantenservice, alvorens u het pakket retour zendt. Verpak retourengoed en degelijk om beschadigingen te voorkomen. Om het geheel te bespoedigen,vragen wij u een garantie of defect aan te melden op aagiftsinfo@gmail. commet een duidelijke klachtomschrijving en uw klantnummer. Zodoende komt het direct bij de juiste persoon terecht.
 
Garantietermijn
De garantietermijn op onze producten bedraagt minimaal 1 jaar met uitzondering van ( draaiende en bewegende delen op fietsen ) en accu’s, hierop bieden we 6 maanden garantie. Langere garantietermijnen staan of op onze website aangeven of in de documentatie die u ontvangt bij uw bestelling.

Hoe vraagt u garantie aan
Uw aanvraag van garantie kunt u sturen naar  aagiftsinfo@gmail.com  u s.v.p. duidelijk uw ordernummer in het onderwerp en geeft u aan wat defect is met een duidelijke klachtomschrijving en eventueel voorzien van digitale foto's.